سيد ناصر امامي ميبدي در گفتگويي اعلام كرد اميدواريم با توجه به پيگيريهاي انجام شده و نياز شهرستان خاتم هر چه سريعتر شاهد راه اندازي حوزه هاي علميه خواهران و برادران در شهرستان خاتم باشيم . وي همچنين گفت چندي پيش جلساتي را با دو تن از نمايندگان اعزامي از مديريت حوزه علميه قم در دفتر حجت الاسلام فاطمي امام جمعه هرات داشتيم و با توجه به وجود زمينه هاي لازم و قول مساعدت مبني بر تأمين 10 هزار متر زمين و ساير موارد و وجود علاقه مندان فراوان به تحصيل در حوزه هاي علميه در شهرستان خاتم موضوع منوط به موافقت مسئولين مربوطه در قم گرديد كه با حمايت و مساعدت بي شائبه آيت ا... اعرافي رئيس جامعة المصطفي العالميه ظاهراً موافقت هاي لازم در اين زمينه كسب گرديده است .

امامي ميبدي خاطرنشان كرد حجت الاسلام والمسلمين فاطمي بصير نيز چندي پيش در خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به اين موضوع خواستار تشويق و ترغيب علاقه مندان به ثبت نام در حوزه علميه شهرستان خاتم گرديد .

فرماندار سابق خاتم در پايان از همراهي صميمانه و مساعدتهاي ويژه آيت ا... اعرافي و پيگيريهاي دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمين فاطمي امام جمعه هرات در اين زمينه تقدير و تشكر كرد .

گفتني است امام جمعه هرات نيز در جريان خطبه هاي نماز جمعه اين شهر از تلاش و پيگيريهاي امامي ميبدي در زمينه راه اندازي حوزه علميه در شهرستان خاتم تقدير كرده بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا